29. jan. 2019

Sørlandsbanen om vinteren

Ny dag og fire nye snøbilete. For når ein drar frå Stavanger og i retning Oslo og Ski, dukkar det opp mykje snø langs vegen. Tok som nemnt toget på laurdag, og då såg det slik ut: kvitt overalt, islagde vatn (akkurat som oppe ved hytta) og tre fulle av snø på greinene. Las mykje i løpet av turen, men eg titta no ut vindauget innimellom. For sjølv om eg ikkje er den aller største fanen av det kvite som dett ned frå himmelen, er vinterlandskap eit flott syn for auget. Og eg er jo i tillegg blitt veldig glad i å reise med tog, uansett årstid. Konserten i går med Ennio Morricone, var berre heilt fantastisk! Han har komponert så mykje bra i mange forskjellige stilar. Ei oppleving som vil vare livet ut, og det er vel inga overrasking at eg blei rørt då musikken frå Cinema Paradiso blei spelt. Sukk. Er så glad og takksam for at eg fekk oppleve denne konserten i lag med han som betyr mest.

Legg igjen ein fin tanke