19. nov. 2018

Alltid bøker

Bokmerkerotta mi, den kulaste rotta hekla av pantertante. Eg har brukt den mykje sidan eg fekk den i bursdagsgåve for nokre år sidan og den var ein god ven førre veke. For det blei mykje lesing. Plutseleg kjem alle bøkene eg har venta på samstundes, og eg veit nesten ikkje kor eg skal starte. Men gøy er det, jo, eg skal ikkje klage! Så godt å verkeleg kjenne på lesegleda, setje av tid til lesing, prioritere det i staden for å bruke mykje tid på dataen og sosiale medium. Såg jo litt på film og seriar også, i tillegg til å bruke tida mi på fotobok, eg skal innrømme det. Eg fortset med å finne fram ei god bok og forsvinne inn i den, akkurat slik eg har gjort med ei krimbok i dag. For meg betyr bøker og lesing mykje, det har det alltid gjort. Eg slappar av når eg les, får energi. Bøkene har gitt meg så mykje opp gjennom åra, gitt meg opplevingar eg aldri ville vore forutan.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

ÅÅåå så fin bokmerkerotte ;) Sånn fikk jeg også lyst på!

Silje sa...

Praktisk og ikkje minst superkul! :D

Legg igjen ein fin tanke