4. nov. 2018

Kjekk bytur og nytt bruktkamera

Har du hatt ei fin veke? Det har eg, og kanskje særskilt sidan den starta oppe på hytta. Roleg og god start på denne veka med andre ord. Dagane har vore fylt med kafébesøk med ei av mine beste veninner, eg har testa ut det nye spegellause kameraet som eg kjøpte brukt, vore på møte med jobben, lese mykje i kjekke bøker (inga bra veke utan) og slappa av med ein serie og to om kveldane. Helga har vore akkurat passe avslappande med få planar samstundes som me fekk gjort husarbeid og gått ein liten tur rundt Vannassen. Er ikkje alltid det treng å skje så mykje når ein har helg, godt å berre ta det som det kjem. Nesten klar til ei ny veke, under kan de sjå vekeslista:

✦ teste ut det nye kameraet, ein Olympus OM-D E-M5 II, med eit solnedgangsbilete
✦ for nokre små, nusselege surikatar
✦ kafébesøk på ein av favorittkaféane saman med ein favorittperson
✦ og ta ein liten shoppingrunde i byen etterpå med den same, fine personen
✦ 2CELLOS med ein kul versjon av Pirates of the Caribbean-temaet
✦ lese den søte bileteboka Atsjo – verdens søstese pandabjørn med verdens villeste nys
✦ liker nok aller best Megan Follows som Anne, men kjekt å sjå denne miniserien frå BBC
✦ investere i ein knallfin sekk som eg kan ha kameraet oppi, frå merket Orla Kiely
✦ blir så glad av ein heim med mykje fargar (abo. aftenbladet.no)
✦ kose meg med ein kopp heimelaga latte
✦ dei mjuke, sennepsgule hanskane frå Gudrun Sjödén (og eit crazy sjølvknips)
✦ to flotte songar der Markéta Irglová er med på å syngje saman med Lizzie Weber
✦ spennande å lese "locked-room"-mysteriet An unwanted guest av Shari Lapena
✦ byrja å sjå serien Lykkeland på NRK
✦ oktoberinnlegget inne hos Niina – ho klarer alltid å fange stemninga så himla bra
✦ snartur rundt Vannassen med framleis mykje haustfargar
✦ ein katt på catwalken – måtte le litt av denne herlege videosnutten

Legg igjen ein fin tanke