29. nov. 2018

Morgonfrost

Kjempekjekk kveld med Madla-gjengen i går. Tapas, kake, kaffi og mykje prat og latter. Og i dag var det plutseleg teambuilding med bowling og ein liten quiz på planen. Morosamt! På veg til jobben på tysdag, hadde eg med meg kameraet i sekken. Visste at det kom til å vere kaldt med mykje frost, og eg ønskja å fange det på film. Rosa himmel som gav eit varmt skjær på den blåkvite frosten. Frosten på steinane, på mosen, på blada på bakken. På slike dagar er det verkeleg flott å sykle til jobb.


Før eg kom meg inn på kontoret, stoppa eg opp rett utanfor senteret. For også ute i beda hadde frosten slått til. Vel å merke er eg ikkje særskilt glad i vinteren, men det er likevel noko ved alle dei fire årstider som er fine. Å kunne stoppe opp og titte nærmare på frosten, på alle dei bittesmå krystallane, høyre det knitre under skoen for kvart skritt ein tar. Vinteren er nesten her.

Legg igjen ein fin tanke