26. nov. 2018

Både gult og blomstrete

Som de sikkert har fått med dykk, blei kameraet mitt øydelagt då me var i York i september. Svigerfar sende av garde eit spegelreflekskamera som eg altså kunne få, og det er eg takksam for. Har fått tatt det i bruk ein del allereie; bileta rett over er tatt med det kameraet. Men i lengre tid har eg tenkt at det hadde vore greitt med eit mindre kamera som er enklare å ha med på småturar. Såg meg ut ein spegellaus modell, nemleg OM-D E-M5 II frå Olympus. Fann endeleg modellen bruk på finn.no, og så langt er eg nøgd. Eg har mykje å lære enno, noko som gjeld for begge kameraa, men det er no gøy å prøve seg fram. Likte derimot ikkje den heilt vanlege, sorte kamerastroppen som følgde med, så då leita eg litt på Etsy og fann denne fine frå denne butikken. Gult er kult!

Legg igjen ein fin tanke