28. nov. 2018

Siste onsdag i november, snart er desember her

Hei, hei! Blir berre eit kort innlegg her i dag, for fyrst er det seinvakta på jobb og etterpå blir det jule avslutning med dei nærmaste kollegaene mine. Tenk, om berre eit par dagar skriv me desember. Eg hugsar enno kor spent eg var då mai nærma seg og eg skulle flyge over Atlanterhavet for å besøke mannen min i Canada. Kor blei eigentleg dette året av? Akkurat det seier me vel nesten kvart år når desember er nær, men eg synest verkeleg det har gått fort i år. Har du også den kjensla? Men, men. Kan heller tenkje på kor fint det har vore om morgonane med rosa himmel og rim på bakken. Førre veke hadde det berre så vidt byrja med eit hint av frost på graset og på blada. No har det vore nesten heilt kvitt ute. Får vise bilete av det seinare, for no er det av garde til jobb.

Legg igjen ein fin tanke