25. nov. 2018

Over tjue punkt på denne sundagslista

Ny sundag, ny liste. Etter å ha hatt "stilleveke" førre veke, er eg meir bevisst på når og korleis eg bruker sosiale medium. Synest det gjekk greitt å vere ei veke nesten utan og denne veka har eg klart å fortsetje med å bruke det mindre. Eg har brukt mykje tid på å lese, og når eg les, senker eg skuldrene, eg koser meg og slappar av. Inne i eit anna univers. Mannen min lurte på om eg ikkje skal skrive meir om bøkene eg les, og det er eit godt spørsmål. Sjølv skriv eg jo litt om dei på Instagram, og eg skal innrømme det at nokre bøker les eg, koser meg med dei der og då, men ikkje så mykje meir. Då har eg heller ikkje så mykje å skrive om dei. Men legg gjerne igjen ein kommentar viss du skulle ønskje å lese littegrann meir om bøkene eg les. Eller titt innom IG-kontoen min. Kjekke dagar på jobb, fantastisk haustvêr og solskin omtrent kvar morgon, ny hårsveis og snart konsert med orkesteret. Er visst mykje på lista denne veka, sjekk den ut:

✦ starte veka med å hjelpe ein kunde som takka og bukka og blei himla glad for hjelpa
✦ Vi skulle vært løver, ei god ungdomsbok om identitet, mobbing og om å tore å vere seg sjølv
✦ skrive og publisere ein artikkel på Sølvberget om Anne of Green Gables
✦ fargerik eføy på ein husveg langs jobbvegen min
✦ kaldt, men likevel fint vêr med sol i andletet dei aller fleste dagane
✦ krimboka Kastanjemannen fall i smak
✦ teasertraileren til The Lion King – trur denne kan bli bra
✦ Beatrice som skriv om forbruk og Black Friday
✦ vel å merke førre sundag, men musikalen Pippin var kul og eg har høyrt mykje på songane
✦ den sjuande boka om Joona Linna – eg likte drivet, men ikkje absolutt alle scenane
✦ sykle forbi køa på Madlaveien klokka halv sju etter seinvakta
✦ kattungen Maya er jo berre verdas søtaste
✦ fekk ikkje tatt bilete, men koseleg å sjå fem-seks rådyr på marka på veg til jobb
✦ vakker keramikk i denne nettbutikken, funne via Hjartesmil
✦ sjå Fantastic Beasts and Where to Find Them for tredje gong
✦ frosten på nokre lilla blomar
✦ morgonlyset gjennom takvindauga på jobb
✦ så mange artige bilete og ikkje minst biletetekstar i dette innlegget hos Et katteliv
✦ fortsetje med å fikse på julegåver og fotoboka frå Canada
✦ 70-talsgenseren som eg arva etter svigermor, diggar framleis det flotte mønsteret
✦ alltid like stort smil når eg har fått klippa håret

Legg igjen ein fin tanke