20. juni 2017

Stockholms stadsbibliotek 📚

I mitt hovud går det aldri an å bli lei bøker, og eit bibliotek er jo drømmeplassen å utforske når ein er på jakt etter ei ny bok. Då me var i Stockholm, hadde eg på førehand sagt til mannen min at eg gjerne ville ta ein tur innom biblioteket i sentrum, og då ein av butikkane me var innom den måndagen låg rett ved biblioteket – vel, då var det gjort. Og sjå kor vakkert! Bøker i fleire små etasjer, eit sirkelforma rom, ei gammal klokke. Stilen minner meg om Daunt Books. Eg fann bøker på blant anna norsk og islandsk i tillegg til svensk, og hadde me hatt litt betre tid, hadde me tatt turen innom dei andre avdelingane også. Likevel var det verkeleg verdt besøket. Bøker altså :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Så utrolig, utrolig fint! Som jeg skulle ønske at folkebiblioteket i Trondheim også hadde slike hyller. Nydelig!

Silje sa...

Eit av dei finaste biblioteka eg har vore på i alle fall <3

Legg igjen ein fin tanke