15. sep. 2024

Himmelfallen i ord og bilete




Sundagshelsing frå Stavanger. Eigentleg lite nytt frå denne fronten, det har vore ei heilt vanleg jobbveke og no i helga har me hatt få planar. Regnet har vore av og på, av og på gjennom heile veka, og ein av dagane var det jaggu meg godt eg hadde regntøy på meg, for då eg kom fram til jobb, var eg regntøyet ganske så vått. Lesing både morgon og kveld, og som vanleg er det vanskeleg å halde meg berre til ei bok om gongen ;) Fredag etter jobb var med i Sandnes for eit par ærend og me stakk innom IKEA i tillegg. Alltid gøy å sjå på utstillingane sjølv om me ikkje treng noko, det er liksom noko med å berre sjå og kanskje få litt inspirasjon. I går var me på Sola for laurdagspizza og brettspel, og ei tante av oss var også der – superkoseleg å prate litt med ho! Så kom plutseleg sundag, snart er plutseleg måndag her. Skal fatte meg i kortheit og set over til oppsummeringa:
 
å gjenlese Anne-serien, er som å komme heim, og Anne of Ingleside er den sjette i rekkja 
bittesmå forglemmegei i nabolaget
spele "Imagine" i lag med familien i går
David Tennant som uttaler eit laaangt walisisk stadsnamn, og Michael Sheen er faktisk imponert
regn på ruta ute, lesing inne
porsjonspizza steikt i pizzaomn, kan ikkje klage på det
Selznicks bok Himmelfallen er utruleg fin, ein roman i ord og bilete (han lagte også Hugo)
frå jobb: flotte motiv på diverse notisbøker
når ein liten pus er så liten som denne og vil vere med ein mykje større hund 
når eg fyrst tar bussen til jobb, er det kjekt å lese på busshaldeplassen
sjå den nyaste episoden av Eventyrlig oppussing, og fy flate, så kul den tunnelen blei!  
prate med ein kunde og finne ut at me hadde veldig lik litteratursmak
hatt songane frå Jesus Christ Superstar på hjernen, mellom anna "En himmelsk ønskedrøm"
prate litt med tanta vår som var på besøk på Sola (ho bur i Åsgårdstrand)
strikking og sesongpremieren på Slow Horses
lukta av nysteikt brød på tampen av sundagen
ny vlog frå Miranda, alltid så koseleg å høyre om bøker og sjå kva ho har vore ute på 
og eg fekk veldig lyst til å ein gong oppleve Wardlow Mires Pottery & Food Festival
gulaste og kulaste Vespaen, sett rett ved jobben min
illustrasjonane i Himmelfallen er heilt unike
septemberboka i #readchristie2024: Døde spor, eller Ordeal by Innocence på originalspråket

Legg igjen ein fin tanke