7. mars 2024

Markabluse 💜



Strikking på togtur, strikking på balkongen, strikking i sofaen medan eg ser på ein serie, strikking i lag med krøllebølle. Markablusen har tatt tid, ikkje fordi det har vore vanskeleg eller keisamt, men fordi eg fyrst og fremst prioriterer lesinga når eg ikkje jobbar. Likevel har eg kost meg med å strikke Markablusen, ein langerma variant av Sensommer T-skjorta som eg strikka to av i fjor.



Garnet er det alltid mjuke Markagarnet frå Oslo Mikrospinneri, og fargen er Plomme, ein heilt nydelege mørkeraudlilla farge. I tillegg til fargen, elskar eg båthalsen og sadelskuldrene, og eg har allereie brukt genseren på jobb ein av dagane førre veke. Eg strikka den litt lengre enn T-skjortene sidan det er ein genser som eg nok kjem til å bruke mest om hausten, vinteren og kanskje no tidleg om våren. Og sjølv om det ikkje stod i oppskrifta, valde eg å felle av erma litt etter litt slik at dei ikkje blei så vide nedst på handledda. Mitt femte plagg strikka i Markagarnet, og nok ein gong er eg supernøgd med resultatet! No fortset eg med mitt andre lilla strikkeprosjekt på rad.

Legg igjen ein fin tanke