3. mars 2024

Sit her og lagar ei liste








Ordentleg sundagskjensle i dag med ein roleg morgon, liten kafétur med fine vener og ein tur i lag med mannen min, broremann og krøllebølle. I helga har me nemleg passa krølllebølle, kanskje aller mest min betre halvdel sidan eg jobba i går. På fredag hadde eg fri, jobba i går, fri i dag, skal på jobb i morgon og fri på tysdag. Puh, annankvar dag på jobb er ikkje heilt gunstig, men slik blir det av og til. Godt er det i alle fall at eg har sykla til jobben to av fire dagar (dei to andre bøtta det verkeleg ned ute), og det er berre så herleg å kjenne sola i andletet. Kjenner at det har vore ein litt tung haust og vinter, og det tar tid å komme meg ovanpå igjen. Sol, snøklokker og lysare dagar gjer det i alle fall med eitt litt betre. For tida er eg også godt i gong med fleire kjekke bøker, og eg senker skuldrene kvar gong eg klarer å setje av tid til å lese. Og lesing blir det også om litt, ei lita liste er no klar:
 
Auđur Ava Ólafsdóttirs nyaste bok Eden var ei kjekk leseoppleving
ut på tur på Hundvåg i dag med godgjengen, og det blei også ein tur innom Heddas gård
Balto som slappa av på golvteppet medan me las i kvar vår bok og drakk resten av kaffien
byrje å sjå Martin Compston's Norwegian Fling på NRK Nett-TV
lesestund i sofaen med kvar vår bok
superkoseleg å vere på kafé med tre fine veninner
morgonstund med denne lille strikkafrosken
hi, hi, prøvde meg på eit lite sjølvknips medan eg smilte og naut det å sykle til jobb i solskinet
frostmorgon i starten av veka
cappuccino og knallgod sandwich på kafé tidlegare i dag
kule detaljar på eit hus: eit lite, boge vindauge
kan ikkje anna enn å sukke, på ein god måte, over solnedgangane mot slutten av februar
snøklokker!!!
gøy å sjå Spiselig hage, boka til Dennis, på Mammut-salet  
noko forutsigbar krim: Vreden av Alex Michaelides, men det var i alle fall nokre overraskingar
kundar som takkar for god service
ny vlog frå Jonna med både ned- og oppturar
boka Iris Kelly Doesn't Date av Ashley Herring Blake, litt kjekt å vere tilbake i Bright Falls
måndagsfri med ein liten gåtur i heilt nydeleg vêr
fuglekvitteret om morgonane

Legg igjen ein fin tanke