20. mars 2022

Lyspunkt oppi alt




Mykje bra vêr her i byen denne veka, og det har vore ei glede å sykle fram og tilbake jobben. Ikkje ei glede å stå opp grytidleg, men når ein kan droppe ull og det byrjar å lysne ute sjølv om klokka berre er ti over seks, då er det i alle fall mange hakk opp frå januar og februar. Dagane på jobb har vore greie, ein del av dei faktisk ganske produktive (fredagen var kanskje ikkje ein av dei). Uroa i kroppen går opp og ned, eg skal innrømme det. Har skjønt at me er fleire som har det slik, likevel er det til tider utmattande. Solskin, kaffi, gode bøker og strikking held meg oppe. Det same gjer min gode og tolmodige mann ♥︎ Og når eg ser på bileta frå denne veka, ser eg at det er ein del lyspunkt oppi alt:

kaffi, solskin, arva bestemorsruteteppe og boka Stoner
blir ikkje lei synet av snøklokker
kattar og ei bokhylle, kan det bli betre?! ;)
Kongen befaler og Kompani Lauritzen er kjekke TV-program å følgje med på
ein badegjest som kalla meg for solstråle og som sa at sola alltid skin i svømmehallen
og ein annan kunde som syntest det var gøy at eg dansa litt til musikken
lille flodhesten Omo, så søt, herleg og "blorbete" 
lage ferdig og tinge fotobok frå fjorårets bilferie
orkesterøving tysdagskveld, om berre fem dagar er det konsert
100 klassiske utdrag på 10 minuttar, er så mykje artig TwoSetViolin finn på
veldig fascinerande å sjå dette vandrande strandbeistet
sola i andletet då eg sykla heim frå jobb på fredag
hytteliv og lune vårteikn inne hos finaste Ida 
endå ein gong solskinet som skein inn på det eine rommet på jobb
er så mange søte videosnuttar av denne lille pusen, denne gongen er det mat som er det store
teste ut Afternoon Tea på GamlaVærket i går, meir om det kjem i eit eiga innlegg :D
Nedtegnelser om sorg av Chimamanda Ngozi Adichie er ei kort og rå bok
gå ein minitur i solskinet i dag der me på avstand helste på minihestane 
Endeavour og 20 "fun facts" – vil ha meir av denne britiske krimserien no
at rosene mannen min kjøpte til heimen førre helg, framleis har litt futt i seg
vinne ei garnpakke frå Pickles
flott, vinterleg og rørande video frå Jonna – slutten med helsingane frå Ukraina vil sitje i lenge
lesestund om kveldane med stearinlys på sofabordet
få vite korleis det gjekk med Ben og Arthur i Here's to Us (musikalnerdar er fine folk)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Stoner: Minna om forteljestilen til Gaute Heivoll, syns eg. Bra bok! Cilla

Silje sa...

Ja, kanskje litt. Handlinga minna om "Et helt liv" av Robert Seethaler (som eg må seie eg likte hakket betre). Heivoll skriv veldig bra, har lese og likt mange av hans bøker :)

Legg igjen ein fin tanke