6. mars 2022

Vårgleder i ei uroleg tid




Sjette dagen av mars er snart over, våren er offisielt i gong. Om litt kjem det ei sundagsliste, må berre skrive frå meg litt smått og stort fyrst. Veka starta jo med karantene og inneaktivitetar, noko som var litt keisamt sidan det var kanonflott vêr ute. Men på torsdag var eg på plass på jobb (gjekk berre glipp av onsdag sidan eg hadde turnusfri måndag og tysdag), og det var godt å kjenne sola varme medan eg sykla til jobb. Innimellom har nyheitene tatt mykje plass og det er vanskeleg å la vere å kjenne på uroa og frykten. Det trur eg me alle gjer. Men det har i alle fall vore ei grei helg på jobb, og under har eg prøvd å samle saman ein haug med lyspunkt under ei litt mørk veke:

✦ bøker om bøker er jo noko av det kjekkaste (The Library of Lost and Found)
✦ snøklokkene som poppar opp overalt 
✦ og kjenne sola varme og nyte den knallblå himmelen etter fleire innedagar
✦ fuglen Piper og ein tom tørkerull, for ein artig, liten skrue 
✦ sola som skein inn i leilegheita, gjennom den nye vasen og laga nydeleg skuggespel
✦ butikken Fredag som delte eit av mine bilete på deira IG-konto 
✦ nabolagspusen som ville ha mykje merksemd
✦ endeleg lese Oppfinnelsen av Hugo Cabret, og dette blei ei heilt unik og magisk leseoppleving
✦ betongbrutalisme vs. glasmodernisme – i tillegg til ein blå himmel
✦ Great Canal Journeys – så varm om hjartet for kvar einaste episode eg ser
✦ og sit med store auge når eg ser ei slik sluse som Carrapatelo Dam i Portugal
✦ høyre Morten Harket syngje "Kamilla og Sebastian" på radioen ein morgon
✦ stå opp litt tidleg måndagsmorgon for sjå ein kompis vere med på God morgen Norge
✦ badegjest som gav meg eit fint kompliment om at eg er ein solstråle
✦ laurdagstaco og sidan spele ein runde med "Dominion"
✦ å, eg smeltar like mykje kvar gong me ser ein videosnutt av denne lille, sjarmerande pelsklumpen
✦ tinge heim middag på tysdag sidan eg framleis var i karantene
✦ sjekk ut IG-kontoen til papirkunstar Ben Charman, heilt magisk det han lagar
✦ strikke vidare på det nye strikkeprosjektet
✦ gode menneske finst: sir Nicholas Winton som redda nesten 700 barn under andre verdskrig
✦ og når me treng noko å le av: ny sesongar av Kompani Lauritzen og Kongen befaler
✦ dyne, kaffi og ei god bok ein av morgonane

Legg igjen ein fin tanke