2. mars 2022

Að það er allt mögulegt



At alt er mogleg. Possible. Mögulegt. Å få hjelp til å finne det som er mista. Akkurat desse orda treng eg å høyre no når verda rundt oss er uroleg. Sola skin og det hjelper også på humøret. Likevel kjenner eg at det er litt grått innimellom. Eg har jo heller ikkje vore ute dei siste dagane på grunn av koronaen, men det kan eg i morgon (og heldigvis: for vår del var dette som ei lita forkjøling). Markéta Irglová har lenge vore ein artist eg høyrer på for å roe tankane, stemma hennar har ein heilt eigen klang som har bergtatt meg heilt sidan eg fyrste gong såg filmen Once. Igrlová er opprinneleg tsjekkisk, men bur no på Island, og ho er ein av artistane som skal vere med på den islandske Melodi Grand Prix i helga. Alle artistane har sunge songane både på engelsk og på islandsk. Eg har ikkje høyrt dei andre songane og eg er heller ikkje ein stor MGP-fan, så eg kan ikkje seie noko om desse. Men for meg "Mögulegt" (eller "Possible") akkurat det eg treng å høyre midt i veka. At alt er mogleg.

Legg igjen ein fin tanke