13. mars 2022

Morgonsol og kveldssol, ein kvardagstur og den besteste boka




Gode bøker i fleng, sollys, kveldshimmel og rolege aktivitetar. Alt i alt kan eg ikkje klage på korleis veka mi har sett ut. Framleis vanskeleg å forstå det som skjer lengre aust i Europa, og uroen vil ikkje heilt sleppe taket. Desto viktigare er det å prøve å lage seg mjuke dagar der ein ikkje druknar i nyheiter og informasjon. Tre dagar på jobb gjekk fort, og helga har vore akkurat passe roleg med tur, god mat, strikking og lesing. Ei slik helg er ikkje noko nytt, men me liker det slik. Prøve å ikkje ha full kalender, ha tid til å gjere ingenting. Senke tempoet. Snart er det leggjetid, fyrst ei finfin liste:

gjenlesing av den aller besteste boka Red, White and Royal Blue av Casey McQuiston
sollyset inn på det eine rommet på jobb onsdagsmorgon
ååå, snøklokkene!
bokkklubbmøte over nettet med den finaste gjengen 
gå Husabøturen der me blant anna såg fleire fine sauar
Ine Hoems "Alt vi har kjært" inne hos Et katteliv, ein slik song me treng akkurat no 
god kaffe latte og spennande å lese Christie-boka Etter begravelsen
nok ein videosnutt av den minste og søtaste lille pusen
Ella Marias sterke stemme i Derfor må du vite at jeg er same
ler like mykje kvar gong eg høyrer Raske Menns versjon av "Se ilden lyse" ;)
få god hjelp i garn- og strikkebutikken Magiske Masker som ligg midt i byen 
bolen og den oransje fargen på T-skjorta eg strikkar no
Bonnie Wright som i sin nye video fortel oss om kva materiale kvardagslege ting er laga av
mange like brikkar, men koseleg å pusle eit nytt Aisato-puslespel
kveldshimmelen over Mosvatnet, å ha dette som ein del av nærområdet
viss eg nokon gong er i Hamburg, berre må eg innom denne miniatyrverda
klippe håret hos frisøren, det gjorde godt
den nye West Side Story-filmen, mykje prat og strikking hos eit venepar ein av kveldane 
trass ein del vind: at det faktisk har gått an å sitje ute på balkongen eit kvarters tid
hi, hi, trur denne lille elefanten elskar å bade 
lita øving i dag i lag med mannen min, om under to veker er det orkesterkonsert
Radikal ro, mange gode tips om korleis ein kan leve saktare og ha meir ro i kvardagen

Legg igjen ein fin tanke