25. mars 2022

Kjærleikstema x2





To forskjellige versjonar av ein og same låt. Kjærleikstemaet frå filmen Cinema Paradiso, komponert av Andrea og Ennio Morricone. Tåreperse. Eg har nemnt denne filmen og låten før, delt den i fleire sundagslister, men endeleg skal eg få vere med og spele den sjølv. I kveld skjer det. Trøkk blir det når me skal spele "The Imperial March" frå Star Wars, låge tonar får du høyre når musikken frå The Pirates of the Caribbean kjem, dei høge kjem med E.T. Garantert gåsehudfaktor når oboisten skal spele "Gabriels obo" og tubiasten får skine i "Jaws". For meg er det Cinema Paradiso som tronar høgst av desse og dei andre låtane, det har du sikkert allereie skjønt. Men som eg nemnte i dette innlegget førre veke, gleder eg meg veldig til å spele all den kule filmusikken for publikum i kveld, og det kjem til å bli kjempestas. Tidlegare i dag spelte me tre skulekonsertar – kjenner det litt i leppene, men me har heldigvis nokre gir igjen å gå på til konserten i kveld ;)

Legg igjen ein fin tanke