20. feb. 2022

Fire bøker, finfin fargepalett og flott kjole








Tok det veldig med ro torsdag og fredag der eg for det meste las og strikka. Godt å senke tempoet etter åtte dagar på jobb, inkludert eit svømmestemne. I går kom me oss ut på bowling, og gurimalla, så gøy! Lenge sidan sist, men desto kjekkare. Gjorde det ganske greitt også om eg får seie det sjølv, tihi. Og elles då? Hmm, lite nytt. Sludd og regn om kvarandre, og i går snødde det. Liten tur til mannen min sin jobb for å øve på instrumenta våre tidlegare i dag, og sidan blei det middag heime hos mamma og pappa (og Zalo, må ikkje gløyme han). Veldig koseleg! Etter kveldsskiftet kjem morgonskiftet, og med det skal eg altså grytidleg opp i morgon. Kjem til å sitje lenge her i sofaen, senga ventar snart. Hummer og kanari i lista under, her er det berre til å lese og utforske:

✦ lese ut den litt spesielle boka Ta vare på mamma i samband med årets lesemål
✦ Hetty Wainthropp Investigates er berre ein så herleg kosekrimserie
✦ tihi, elefantungen Pyi Mai storkoser seg med bading og balleik
✦ ein av kunstnarane frå oljeutstillinga på kunstmuseet reposta mitt bilete
✦ bowle i lag med broremann og mannen min i går – det blei jaggu meg fem "spare" på rad på meg!
✦ Wilda som skriv gode og kjennelege innlegg om å logge av, roe ned og finne glede i dei små tinga
✦ bilete frå mobilen denne gongen: den grøne kjolen blei rett og slett kjempefin :)
✦ boka The Cornish Cream Tea Bus, te og knallgode havrekjeks frå Ryfylke bakeri og konditori
✦ "Jeg gir IKKE opp ungdommen" – ein veldig bra skriven IG-post om ungdomslitteraturen
✦ sundagsmiddag heime på Sola
✦ nok ei veldig bra bok om kjønn og identitet på idrettsarenaen (den andre var Obie is Man Enough)
✦ Sheldrick Wildlife Trust er 45 år i år, kjekt å følgje dei på Instagram
✦ kunde som skryt av oss og seier at me må jaggu meg vere tolmodige i den jobben me har
✦ og ein annan kunde, ein av dei som kjem kvar dag, som alltid er blid og som gav oss god konfekt
✦ "Top 10 Modern Musicals You NEED to Check Out" – her er det mange eg kunne tenkt meg å sjå
✦ få lyst til å lese og sjå The Durrells om igjen då eg tidlegare i veka høyrde hovudtemaet på Spotify
✦ såg denne kule Star Wars-hyllesten via Synne, stilig animasjon berre ved hjelp av tastaturteikn
✦ Hercule Poirot, ein stor båt og nok eit mordmysterium
✦ songen er finare på norsk, men å høyre Kyrkjebø og Domingo syngje saman er balsam for sjela
✦ og når me er inne på OL: rørande å sjå Dan Jansens løp frå Lillehammer-OL i 1994 
✦ øve litt på orkesternotane i lag med mannen min
✦ same lille pusen som førre liste, men altså, eg berre smeltar for kvar video med denne sjarmøren
✦ for ein herleg fargepalett inne hos Fretex-butikken midt i byen
✦ strikke meir og komme endå litt vidare med fotoboka

Legg igjen ein fin tanke