11. feb. 2022

Skinande song ♥︎


Svømmestemne heile helga, med andre ord lang dag både i morgon og sundag. Om ikkje anna gir det mykje glede og energi når det i dag har vore sol frå me stod opp og til no. Dei siste dagane har vêret vore veldig vekslande (med trykk på veldig), og eg tar alt det solskinet eg kan få. Litt ekstra fint er det når solstrålane treff biletet med lydfrekvensen frå Cinema Paradiso-kjærleikstemaet, eit bilete eg laga som morgongåve til han der fine. Tenk at det er dryge tre år sidan me fekk oppleve å høyre denne live på scena med fullt orkester og at det var sjølvaste Morricone som dirigerte. Året etterpå var han borte. For meg vil den konserten for alltid stå igjen som ein av dei største musikalske opplevinga. Filmen frå 1988 kan eg sjå om og om igjen. Og eg græt like mykje kvar gong når sluttscena kjem. Temaet er eit av musikkinnslaga me høyrde i kyrkja den dagen me sa "ja" til kvarandre. Om ein dryg månad skal me spele denne songen i lag med orkesteret som eit av stykka på filmmusikkonserten. Når sola skin inn på akkurat denne lille hylla, kjenner eg det litt ekstra ♥︎

Legg igjen ein fin tanke