13. feb. 2022

På tampen av denne veka




Årets fyrste svømmestemne er unnagjort, og alt i alt må eg seie at det var ei kjekk helg. Fine folk å samarbeide med, i tillegg til at det ikkje blei fullt så lange dagar som antatt. Godt å komme heim til vegetarlasagne i kveld og sjå ferdig Peter Sellers-filmen Heavens Above. Stavanger-vêret har ikkje vist seg frå si beste side denne veka, men innimellom har sola titta fram og eg har verkeleg spart på dei små augneblinkane. Fullt orkester tysdagkveld, fleire timar med lesing, ordentleg strikkeglede og er så klart glad for at me har opna samfunnet igjen. Ikkje for det, det er på ein måte også litt rart no når me har levd så lenge med restriksjonar, og eg kjenner at det kjem til å ta ei lita stund før eg kan senke skuldrene heilt. Men nok om det, no er det på tide å få posta dette innlegget:

✦ småhumra og kost meg med å lese Simen, den fyrste boka i Aukrusts Alvdal-trilogi
✦ ein av dagane då eg sykla til jobb, skein sola og laga lange skuggar ved fylkeskommunen
✦ tihi, denne lille elefanten ser ut til å kose seg maks i matfatet ;)
✦ mannen min som laga knallgod kakao etter kveldsvakta på torsdag
✦ litt artig å sjå sir Tony Robinson oppleve Skandinavia på togskjener
✦ sola som skein inn i heimen vår før jobb på fredag, gjorde ekstra godt etter gråvêrsdagar
✦ når eg ser dette biletet frå Scalby, vil eg reise tilbake til Yorkshire med ein einaste gong
✦ solnedgang over naboblokka før orkesterøvinga
✦ starte nesten kvar dag med god kaffi og ei bok i fanget
✦ auguststemningar, for eit fint tilbakeblikk inne hos Niina
✦ heilt utruleg gøy å spele med heile orkesteret (og min betre halvdel måtte ha med begge tubaane)
✦ blir inspirert til å rydde klesskapet når eg ser Bonnie Wright si opprydding
✦ abstrakt skulptur på campus
✦ heimelaga latte slår aldri feil
✦ diggar Synne sin idé om å bruke det same skjørtet i to forskjellige lengder
✦ "Top 10 Ultimate Comfort Movies" – blant anna The Sound of Music og The Princess Bride
✦ sjå på All Creatures Great and Small og berre slappe av med strikketøyet
✦ å vite at det går an å dra på konsert og teater igjen
✦ kladdkake med sjokoladeglasur, kaka ser rett og slett farleg god ut
✦ laurdagspizza og endå ein Peter Sellers-film: Two-Way Stretch
✦ trur eg kan seie det allereie no: The Love Hypothesis kjem til å vere ei av dei bese bøkene i 2022!

Legg igjen ein fin tanke