14. jan. 2022

Mjughaugturen


Ut mot havet ein laurdag i januar. Som nemnt i sundagslista, gjekk me den såkalla Mjughaugturen laurdag som var. Noko av det fyrste me såg, var ein klatreplass i stein. Eller ein leikeplass eller kanskje kunst. Eg er noko usikker, men eit stilig blikkfang var det. Turen går eit godt stykke ute langs havet i Kvernevik bydel. Blå himmel, nydelege fargar på svaberga og sola laga lange skuggar.

 







Hafrsfjordbrua i motlys, sola bak dei kvite skyene mot ein lyseblå himmel og brua frå eit anna perspektiv. Etter kvart bevegde me oss inn meir inn i bustadsområde og denne gongen fann eg ikkje så mykje særskilt å sjå på eller ta bilete av. Men ein svipptur innom Hålandsvatnet blei det, og der såg me både kanadagjess og kvitkinngås. Nesten litt majestetiske med den lange halsen deira. Eit smilefjes på ein stubbe inne på ein liten skogssti fekk meg til å smile. Og med tanke på denne tunge og mørke starten på året, tar eg i mot med åpne armar alt som får meg til å smile og le.

Legg igjen ein fin tanke