30. jan. 2022

Etter storm og eit lite stikk








Storm i kasta og hurramegrundt. Ingen løyndom at me stort sett har vore inne i helga med det vêret som har vore, akkurat slik eg skreiv for to dagar sidan. Fredagsettermiddag tok me i tillegg tredje vaksinedose, og formen i går var ikkje heilt på topp – me var ikkje ordentleg dårlege eller noko, men litt daffe var me og begge kjente at armen var øm. I dag har me tatt ein tur ut av leilegheita for å øve og hente nye bøker. For min del var det jobb måndag, tysdag og onsdag og sidan fri. Mest lesing (er i gong med fleire gode bøker for tida og eg koser meg veldig), noko strikking, kvardagsglede i hente det me har kjøpt på REKO-ringen og rolege innedagar. Snart er det måndag og ei ny veke, og for min del startar den tidleg sidan eg byrjar på morgonskiftet. Har ikkje meir å skrive, her er mi veke:

✦ ta tredje stikk
✦ etter stormen: glad av å sjå sola lage skuggespel på Christie-bøkene mine
✦ spele eit par rundar med "Bezzerwizzer" i lag med mannen min og broremann
✦ Ramona og Aaron sitt vakre og flotte nedtona bryllaup, eit såkalla "sensory-friendly" bryllaup
✦ kanskje ikkje den beste krimboka, men Langsom ild var til tider spennande
✦ stilig med ein kaffikopp på ein vegg her i byen
✦ fleire episodar av Verda rundt på skjener med sir Tony Robinson er no ute på NRK Nett-TV
✦ så å seie strikke ferdig den kjoletunikaen eg byrja på i desember
✦ gratulerer så mykje til finaste Ida som i desember fekk "ring på fing" 
✦ REKO-ringen på torsdag der me handla forskjellige matvarer, og så mange koselege skilt
✦ stille morgonar med bok og stearinlys
✦ "Top 10 Reasons Why Harry Potter is Still So Beloved" – fordi HP var mi ungdomstid
✦ lese ut 500 Miles from You, den siste boka i Scottish Bookshop-trilogien av Jenny Colgan
✦ Trekronå på Ogna – å, tenk å få oppleve ei natt her
✦ lar meg nok ein gong fascinere av Jonna sitt liv med ein ny vlog
✦ smakte godt med laurdagspizza og filmen Møtet på valmueåsen var akkurat passe søt og morosam
✦ komme i gong med å lage fotobok frå fjorårets biltur
✦ Patricia Routledge er berre herleg som Hetty i kosekrimserien Hetty Wainthropp Investigates
✦ blir både rørt og glad av å sjå denne bittelille pusen som kjem fram frå ein busk og får ein heim
✦ byrje å øve på notane til filmmusikkonserten me skal spele med orkesteret i slutten av mars
✦ Obie is Man Enough av Schuyler Bailar er ei knallbra bok om kjønn og identitet på idrettsarenaen

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Ååå, som jeg koste meg med denne lista Silje ♥ Den var fullpakket med kjærlighet og fine ting. Og takk for gratulasjonen! Jeg ble kjempeglad for å lese om Ramona og Aaron sitt tilpassede bryllup, Jonna sin video var som vanlig fantastisk vakker, jeg ble så inspirert at jeg måtte sette på en Harry Potter-film, og den lille pusen... den stjal hjertet mitt fullstendig ♥ Jeg ble også så glad av å lese om at du har fått det tredje stikket og at dere benytter dere av REKO-ringen ;) Sånt varmer hjerte. Takk for både deg og den fine bloggen din Silje ♥ Stor klem fra nord.

Silje sa...

Altså, kor skal eg starte?! Du er så generøs og god når du legg igjen fine tankar her på bloggen min, tusen takk, fine du ♥ Tredje stikk var godt å få unnagjort, og REKO-ringen er alltid noko me begge gleder oss til. Tihi, kanskje eg sjølv må setje på HP-filmane (eg sa det faktisk til mannen min då me såg lista), og både bryllaup og pus varma hjartet ♥ Sender deg og dine ein varm fredagsklem!

Legg igjen ein fin tanke