21. des. 2020

Juletrepynt på eit kalendertre



Juletreet vårt som eigentleg er meint som ein adventskalender. Eg har ikkje kjøpt noko særskilt med julepynt i år, men eit par småting til å hengje på dette lille "treet" har eg funne. "Noel/noël" er det franske ordet for "jul", og det lille broderiet fann eg på denne Etsybutikken. Raudstrupen i ull klarte eg ikkje å gå forbi då me stakk innom butikken All verdas gåver og bruksting på Nesflaten den siste dagen av bilturen vår i sommar. Og det lysegrøne keramikktreet fann me i ein liten butikk i Valdres. På Etsy finst det så mykje fint, berre synd at det generelt er blitt dyrare med dei nye tollreglane. Men, men. Eg fann nemleg også desse to flate trejulekulene der: den fyrste med "All I Want for Christmas is You" frå denne butikken og HP-pynten fann eg her. Til slutt kunne eg ikkje motstå det søte reinsdyret på ei julekule frå Søstrene Grene. Eit slags minijuletre i stova vår.

Legg igjen ein fin tanke