27. des. 2020

Inga kvit jul, men likevel ei bra jul 🎁🎄





Lite som minner om kvit jul her hos oss: det bøttar ned, det er mørkt overalt og det er heile seks varmegradar ute. Men julaftan og fyrste juledag var det frost på bakken og sola stod høgt på himmelen, nesten som eit lite glimt av desember og kvit jul. Om ikkje anna har det vore mykje hygge desse dagane (og som du ser av bileta: ein haug med julebøker på lesebrettet), god mat, ein veldig bra gåtur ute, julemusikk og julekos på jobb. Fridag i morgon før det er jobb tysdag, onsdag og halve torsdag. I kveld blir det middag heime på Sola, sikkert med ein dose quiz og brettspel kjenner eg denne gjengen riktig ;) Tenkjer eg skal lese litt no, men fyrst vil eg oppsummere veka:

✦ slappe av og kose meg med Love Actually etter jobben på måndag
✦ spele Kahoot! over nettet i lag med eit søskenbarn og dei på Sjusjøen
✦ tihi, for ein ordentleg søt chinchilla
✦ juledagstur ute ved Vigdelstranda i lag med manne min og broren min
✦ herleg kanin som er nysgjerrig på pakkane under treet (eller kanskje juletreet i seg sjølv)
✦ liker godt Mandy Baggots julebøker, og stas å kunne "besøke" Notting Hill i ei av bøkene hennar
✦ Abbie sin IG-konto er alltid så inspirerande, og her skriv ho så fint om Anne of Green Gables
✦ måtte berre ta bilete av den flotte konfekteska og det søte julekortet me fekk på jobb
✦ "Adventskos" – for eit koseleg innlegg inne hos Et katteliv
✦ stelle i stand litt julekos på jobb bittelille julaftan
✦ ein liten "inside look" All Creatures Great and Small, og no ligg jo serien på NRK Nett-TV
✦ The Christmas Countdown og One Christmas in Paris, søte, fine bøker med mykje julestemning
✦ rørande kjærleikshistorie – "Å aldri glemme den som glapp" – på NRKs nettside
✦ teste ut eit nytt spel, nemleg "Decrypto", og det er jaggu meg artig
✦ komme i gong med ein ny genser (nydeleg farge), og strikke medan eg såg Tre nøtter til Askepott
✦ to nydelege og stemningsfulle tilbakeblikk på oktober inne hos Niina: her og her
✦ sjå ferdig Endeavour, så utruleg spennande sesongfinale
✦ ete graut på lille julaftan, akkurat slik det skal vere kvelden før kvelden
✦ noko anna rørande (og her rann tårene mine som aldri før): "O Helga Natt" i koronaens jul
✦ Zalo har vore heilt med kvar dag, til dømes når me har ete julekaker
✦ lage kalkunmiddag her hos oss i går
✦ NRKs julekalender Stjernestøv starta treigt, men den blei betre og betre, og eg likte slutten

Legg igjen ein fin tanke