25. des. 2020

Julekvelden



Julekvelden 2020. Eller julemorgon aller fyrst. Me starta heime i leilegheita vår der me stod opp seint, ordna ein god frukost som me åt i lag med broremann rett rundt ti, og sidan sette eg meg til rette for å sjå Askepott få prinsen dette året også. Koste meg med ein lussekatt, god kaffi og strikketøy, akkurat slik ein julemorgon skal sjå ut. Utpå ettermiddagen pakka me klede i ein bag, fann fram julegåvene og fekk på oss finstasen, for det var nemleg på tide å køyre til Sola, heim til mamma og pappa. Julemiddagen smakte ypperleg, og til dessert var det som vanleg riskrem.

 

Zalo fann sin favoritt blant julekakene, og det var tydeleg at denne ville han gjerne ha meir av ;) Han var heilt i hundre, noko han er også i dag, og han var med på å opne alle julegåvene. Nydeleg, heimestrikka cardigan, rundpinnesett, te og kaffi, bok og nuperelleøyredobbar var noko av det fine eg fekk. Me avslutta kvelden med quiz, og eg trur eg snakkar for alle når eg seier at me hadde ein flott julaftan trass endra planar. I dag har me lese, eg har strikka, nokon av oss har gått tur, me har ete god mat og spelt eit nytt spel. Veldig fint med eit par rolege juledagar saman med familien.

Legg igjen ein fin tanke