13. des. 2019

Diggar desse illustrasjonane!

Eg sa det kom til å bli ein del bøker her på bloggen denne veka, hi, hi. Veit ikkje kor mange gongar eg har lese Harry Potter-bøkene, men eg las i alle fall nyleg ut den tredje boka for ørtande gong. For ikkje lenge sidan kom den fjerde boka ut i ei illustrert utgåve og den måtte eg jo ha, for eg har byrja å samle på desse utgåvene. Men eg hadde enno ikkje lese Harry Potter og fangen fra Azkaban med dei vakraste illustrasjonane, og så klart skal dei lesast i rekkjefølgje ;) Eg har kost meg med kvar einaste side, både teksten til J.K. Rowling og illustrasjonane til Jim Kay. Sukk. Han har verkeleg klart å fange karakterane, dyrane og skulen, ja, heile stemninga frå boka. Harry, Ron og Hermione, Buckbeak, katten til Hermione, Harrys skytsverge, Sirius Black og den søtaste ugla. Gleder meg til å etter kvart lese bok nummer fire med fleire vakre og stemningsfulle illustrasjonar.

Legg igjen ein fin tanke