13. okt. 2017

Oppe i eit pariserhjul og mektig sjokoladekake

Fredag og helg. Skuldrene er senka. I alle fall nesten. Skal nemleg på jobb i morgon, så eg får ikkje heilt roa over meg før i morgon kveld. Men no i kveld tenkte eg å fortsetje med nokre kjekke minne frå Interrail-turen. Etter å ha vore ei stund på nasjonalbiblioteket, tok med T-banen til Praterparken. Her kan ein ta karusellar og berg-og-dal-bane, gå inn i eit spøkelseshus eller sitje inne i fine vogner i eit pariserhjul. Me gjekk for pariserhjulet med dei knallraude vognene.


Vêret var ikkje det beste, det kom til og med nokre ordentlege regnbyer. Likevel synest eg med fekk ei grei utsikt over byen. Ein eller annan gong håper eg å kunne få eit gjensyn med flotte Wien.


Middag måtte me jo også ha, og denne kvelden åt me kvar vår gode burgar med tilbehør hos Bierteufl. Smakte veldig godt! Sidan dette var den siste kvelden i byen, fann me ut at det var på tide å finne ein plass der me kunne ete Sachertorte til dessert, for det er jo eit must i Wien ;)

Legg igjen ein fin tanke