29. okt. 2017

Date på ein tysdag og herlege fargar

På onsdag er det plutseleg november. Berre tre dagar til. Okei, eg skal slutte å klage på kor fort tida går, men det er no den kjensla som dukkar opp i ny og ne, den der eg kjenner at eg ikkje heng heilt med. Uansett. Veka har vore grei med jobb både på Madla og nede i byen, akkurat som førre veke. Og eit klassebesøk tysdag morgon. Å kunne ha den variasjonen set eg veldig pris på. Frå onsdag til fredag var mannen min på seminar i Kr.sand, og eg var dimed grasenkje nokre dagar. Eg veit at det ikkje er lenge, men det var likevel godt å få han heim igjen då fredagskvelden var her. Helga har vore roleg og det var i og for seg greitt; det blir travelt nok dei neste helgene med bursdagsfeiring, jobb og andre saker. Håper veka di har vore bra, under er mine fine punkt frå siste veka i oktober:

✦ inga orkesterøving = date med god middag og Fantastic Beasts & Where To Find Them
✦ opninga frå fjorårets Tony Awards, for James Corden er den kulaste
✦ ingen tvil om kva farge som er populær her i heimen ;)
✦ fortsetje å friske opp fransken med Duolingo
✦ og apropos fransk: 20 artige illustrasjonar om det franske språket
✦ busslitteratur, denne gongen var Sett ut en vaktpost
✦ fantastisk sundagstur ute i Sørmarka saman med min fine
✦ tøff heim – tenk at dette eigentleg er ei campingvogn
✦ Sølvberget fyller tretti år neste laurdag; blir så stilig med nye møblar, fargar og plasseringar
✦ setje på filmmusikalen Singin' in the Rain medan me åt god, heimelaga pizza i går kveld
✦ "Top 10 Casting Decisions of All Time"
✦ fargespelet no om hausten: blad som både er grøne og gule
✦ lillarosa, eller rosalilla, himmel på veg til jobb måndag morgon
✦ å få vere med i denne kollasjen av bokbilete inne på nettsida til forfattaren Kristin Harmel
✦ kose meg med å lese ut Opprinnelse, den nyaste Robert Langdon-boka
✦ haust på torget (vel å merke førre veke, no er det nesten ikkje lauv igjen på trea)

Legg igjen ein fin tanke