6. okt. 2017

Korte stond



Tenkte å starte helga med ein nydeleg song av Tønes. Han har jo nettopp gitt ut eit nytt album som heiter Sesong fire. "Korte stond" er henta frå dette albumet. Så vakker melodi, og teksten er både sår og fin. Ein del av dei tidlegare songane til Tønes er jo hakket meir tullete, som "Majones" og "Eg går og legge meg", men det er kanskje då ein legg litt ekstra merke til dei songane som er meir melankolske ("Dråba i sjøen" og "Indianara"). Andre favorittar er "Sån av Salve" og "Sånn koga eg". Eg kjem nok til å høyre meir på det nye albumet hans no i helga. Ønskjer deg og dine ei flott helg :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Stemningsfull låt! Jeg har hørt lite på Tønes, men vet at mange liker musikken hans godt. God helg! <3

Silje sa...

Har berre høyrt meir og meir på Tønes sine songar dei siste åra, og då er det ekstra stas når det kjem eit nytt album frå den kanten ^^ Masse god helg til deg også <3

Legg igjen ein fin tanke