28. juli 2023

Loppis og antikk på Kyrkjetorget og Trankokeriet


Ingen Sunnmørstur utan Kyrkjetorget. Diggar at det finst ein så stor bruktbutikk i heimbygda til mannen min. Fat og tallerkenar med fine mønster, eit servise eg veit eg har tatt bilete av før nettopp fordi eg liker det så godt (skulle gjerne ha kjøpt det, men me treng ikkje eit heilt servise), ordentleg Poirot-kaffikopp, forskjellige glasobjekt i vakre blåfargar, fargerike veggteppe og eit forsøk på å syne fram kor stort det er inne i bruktbutikken. Eit herleg samansurium av loppisar!


Ålesundstur på oss i dag, og før me drg heim til svigers igjen, var me innom Trankokeriet Antikk. Slappa fyrst av med ein god cappuccino etter gåtur og bading. Sidan brukte me (eller: mest eg) litt tid på å gå rundt i butikken og titte. Altså, sjekk ut alle dei flotte tekannene! Retroservise på rekkje og rad, og det same med glasflaskene som stod i vindauget og blei lyst opp av sola. Lukta av gamle ting og stemninga i butikken, er du i Ålesund, er Trankokeriet vel verdt eit besøk.

Legg igjen ein fin tanke