22. nov. 2021

På Island og eit stykke av "Nøtteknekkeren"



Måndag full av kulde og regn. Sjølv sit eg under eit teppe og har brukt morgonen på ei god og lang lesestund. Noko nytt sidan i går har eg ikkje å melde, og som vanleg no om hausten er det ikkje alltid like enkelt å få tatt gode bilete sidan det stadig er mørkt. Men å dele to flotte melodiar, det kan eg gjere på ein slik måndag. Markéta Irglová si stemme har vore med meg sidan eg for fleire år sidan såg filmen Once. I fjor gav ho ut songen "Among the Living" som ein trøyst midt i eit år som for mange av oss var langt og vondt. Nyleg kom musikkvideoen, og den er berre heilt nydeleg. Vakker dans og like vakre omgjevnadar, filma på magiske Island. Og så "Pas de deux" frå Nøtteknekkeren. Hauser speler like fløyelsmjukt som alltid, og denne versjonen er nydeleg. Gleder meg veldig til å spele den i lag med orkesteret heile helga. Fire forestillingar på tre dagar – travelt, men gøy.

Legg igjen ein fin tanke