21. nov. 2021

Nok ein gong godt og blanda






Laurdag og sundag på jobb utan stemne, altså ei heilt vanleg jobbhelg. Me hadde venta meir folk sidan det har vore trøkk etter at me slutta med førehandsbooking, men i dag var det nok litt for fint vêr. Skulle gjerne ha vore ute på ein tur sjølv. Sykla no fram og tilbake om ikkje anna, og det var herleg å kjenne sola i andletet sidan eg fleire av dagane måtte ha på meg fullt regntøy. Klagar ikkje når eg denne veka har fått lese mykje, høyrt på roleg musikk, sett den fyrste episoden av Go Gently som er ein Youtube-kanal med fokus på miljø, berekraft og gjenbruk, stas å få skrytt litt av ein fin bloggkollega og spelt i lag med orkesteret (no nærmar det seg forestillingsveke med stormskritt). Som vanleg har eg prøvd å samle denne vekas stjerneaugneblink og anna bra i ei lita liste:

✦ tenne lys om kveldane
✦ The Printed Letter Bookshop, finfin bok om bøker, nye venskap og om det å finne sin veg i livet
✦ rart å tenkje på at Harry Potter-filmane er tjue år, eg var faktisk på førpremiere på film nr.1!
✦ stor og snill hund som helser på fleire små og søte hundar
✦ bittesmå regndropar på ein blome 
✦ kanskje ikkje den beste boka frå Fossum, men krimbøker er alltid noko eg kjem til å lese
✦ byrje å lese julebøker
✦ barndomsminne (hugsar du Beatrix Potter og Peter Rabbit) med songen "Perfect Day"
✦ livredningsoppdatering og i same slengen svømme 500 meter
✦ levere og låne nye bøker på biblioteket
✦ filmen tick, tick...BOOM! om Jonathan Larson (musikalen Rent) har fått god karakter på NRK
✦ ååå, eg smeltar av denne storsjarmøren, for eit nusseleg lam
✦ starte kvar morgon, også no i helga, med ein god frukost og lesing
✦ heimelaga pizza og vill gjetting medan me såg Maskorama
✦ blir med her også: Idas flotte innlegg med mykje bra frå Harstad
✦ lese Høst av Selma Lagerlöf som denne månadens novellesamling
✦ inspirerande og gøy å følgje Bonnie Wright (tidlegare HP-skodespelar) i hennar Youtube-kanal
✦ få igjen, men eg ser enno eit par små fargerike blad på denne betongveggen på veg til og frå jobb
✦ rimet på haustlauvet
✦ kornettsoloen i kjenningsmelodien frå Hetty Wainthropp Investigates
✦ le høgt av Truls og Eivind – dei er jaggu meg eit radarpar utan like
✦ andre bok i Fremmesteds reisebyrå-serien, kjekke bøker og herlege karakterar

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Du altså, du er så god ♥ Jeg er så takknemlig for de fine ordene om kattelivet, og føler meg så heldig som har den beste bloggkollegaen ;) Kjempefin liste, igjen, og nå sitter jeg og hører på et helt fantastisk barndomsminne - den nydelige sangen fra Petter Kanin på barne-tv. Sender deg en ekstra varm og god adventsklem ♥

Silje sa...

Og takk til deg også, fining! ♥ Alltid ekstra stas med ein kommentar frå dykk i kattelivet, varm adventsklem rett tilbake ♥

Legg igjen ein fin tanke