28. nov. 2021

Orkesterhelg med stor O



Antar at mange av oss frå orkester no går rundt med songane frå Nøtteknekkeren på hjernen. Slik er det i alle fall her i heimen, men det er vel ikkje anna å vente når ein har spelt musikken fem dagar på rad (sju dagar på rad for mannen min sin del). Fire fridagar har gått fort sidan me stort sett har vore i Sandnes kulturhus med orkesteret, og eg har ikkje funne heilt roa i helga. Samstundes skal eg ikkje klage, for eg har verkeleg fått lese mykje dei timane eg har hatt tid. Gleda over sollys og framleis klare haustfargar veg veldig opp for travle dagar, og etter frukosten i dag byrja eg så vidt å finne fram julepynten. Adventsstjerna heng i vindauget og det fyrste adventslyset er tent. Byrjar på dagskiftet i morgon, med andre er det tidleg opp og eg håper eg får ein god natts søvn utan å nynne for mykje på alle songane me nettopp har spelt (hi, hi). Siste novembersundagsliste:

✦ tenne adventslys i den "nye" adventsstaken eg nyleg fann på ein bruktbutikk
✦ viss du ikkje har lese Makta av Heidi Furre, bør du gjere det no, direkte språk om eit viktig tema
✦ koseleg hyttehems som kjem til å bli den perfekte leseplassen
✦ sollyset som fekk både raude og gule blad til å skine endå meir gyllent
✦ lilla og kvite blomar rett utanfor blokka
✦ "Love is love is love..." – Lin-Manuel Miranda på Tony Awards i 2016 etter Orlando-angrepet
✦ haustlauvet på bakken
✦ alltid kjekt å sjå ein episode av The Great British Bake Off, fascinerande å sjå alt dei får til
✦ av og til er eit bilete av liten og sjarmerande raud panda alt som skal til
✦ sterkt å lese Døde jenter av Selva Almada
✦ tjuvstarte lesing av julebøker: biletebøkene Brev fra julenissen og En jul i Småland for lenge siden
✦ fargesprakande pariserhjul midt i Sandnes sentrum
✦ Ingebjørg Bratlands versjon av "Luka" i samband med kampanjen Taushet tar liv
✦ spele Nøtteknekkeren med Sandnes symfoniorkester – eit stemningsbilete frå orkestergrava
✦ komme heim etter to forestillingar, lage nachos og slappe av med Maskorama
✦ stille morgonstund med stearinlys, kaffi og ei bok
✦ byrje å skrive julekort
✦ høyre på julemusikk, for no er det advent og jula nærmar seg med stormskritt
✦ tenk at det kan sjå så magisk ut ved Mosvatnet i november!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Atter en gang en kjempefin liste ♥ Igjen takk for at du deler ;) Jeg syns forresten også Ingebjørg Bratland sin versjon av Luka er så fin.

Silje sa...

Er så glad for at du liker desse sundagslistene, Ida ♥

Legg igjen ein fin tanke