26. nov. 2021

Gylne glimt








Kor mange blogginnlegg fulle av haustfargar har eg posta i løpet av desse månadane?! Eg veit ikkje, men her kjem eit til, sånn heilt på tampen av årstida. Etter ei lengre lesestund i går, fann eg ut at eg berre måtte ta meg ein snartur ut. Sola skein, himmelen var blå, nesten som om det var sommar. Temperaturen viste no likevel at det var seinhaust, og eg tok på meg ull frå topp til tå sjølv om eg ikkje var lenge ute. Haustblada som framleis heng med, både små og store, lyste ekstra i sollyset. Når sola skin, blir dei allereie gylne fargane endå gylnare. Og rett utanfor blokka, såg eg plutseleg eit par bittesmå lilla og kvite blomar. Alt i alt, trass fleire regntunge dagar, har det vore mykje fint å sjå når me har vore ute på tur eller når eg har sykla fram og tilbake jobb. Noko mørkare ute i dag enn i går, men eg slappar av inne med gode bøker og lader opp til ei ordentleg orkesterhelg.

Legg igjen ein fin tanke