30. sep. 2020

Til de voksne



"Rynkene mine er sjelens dagbok. Livets speil. Hjerteslagenes transkripsjon. Sies det. Og jeg er enig. Bare se. Det er lett å se. De snirkler seg rundt i fjeset mitt som noveller skrevet med løkkeskrift, romaner skrevet med fjærpenn, hardt og påståelig, vilt og brutalt." (s. 104). Sukk. Linn Skåber og Lisa Aisato har gjort det igjen. For to år sidan kom dei ut med boka Til ungdommen, no er det Til de voksne. Skåbers tekstar er poetiske, såre, vakre og slåande, eg trur me alle kjenner oss igjen i fleire av dei små avsnitta i boka. Og som vanleg blir eg bergtatt av Aisatos illustrasjonar. Fargebruken, strekane, detaljane. Tips til julegåve, anten til dine kjære eller til deg sjølv!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Ååå, så fint skrevet. Og Lisa Aisatos tegninger er jo så vakre. Denne boka er herved på ønskelista ;) Takk for tipset.

Silje sa...

Aisato har lenge vore ein favorittilustratør ♥ Og Skåber skriv så gode, rørande og flotte tekstar, dette er ei kjempefin bok!

Legg igjen ein fin tanke