27. sep. 2020

Svømmestemnehelg og ei sundagsliste full av fine punkt



Sundagslista kjem litt seint i dag, men når ein har svømmestemne på jobb, går plutseleg helga veldig fort. Merkeleg å ha stemne i den tida me er i no, og det har vore stort fokus på reinhald, avstand og generelle koronatiltak. Difor vil eg påstå at det har gått over all forventning. Fyrste stemne på aldri så lenge. Så, kva elles har eg gjort denne veka? Det har gått mykje i kaffidrikking, strikking og lesing, akkurat slik det pleier å vere. Eg veit eigentleg ikkje om det er så mykje meir å skrive, for det har i og for seg vore ei roleg veke (før stemnet i helga), på ein måte ei nokså normal veke (om eg kan seie det i desse tider). Snart leggjetid, så det er på tide å poste det eg har skrive:

✦ Helge Torvunds diktsamling Liljevilje, han finn dei finaste orda
✦ endeleg ny sesong av det besteste programmet: Eventyrlig oppussing
✦ orkesterhumor frå TwoSetViolin: "10 Levels of Orchestral Music"
✦ måtte stoppe på veg til jobben ein dag då eg så regndropar på haustfarga blad
✦ "Sommerregn i septembernatta", du skriv alltid så fint, Ida
✦ regn på ruta, kaffi og hygge inne
✦ kjempestas å ha komme i gong med raglanauking for fyrste gong når eg no strikkar ein genser
✦ eit anna blogginnlegg som eg gjerne vil dele: "A bit of bliss" inne hos Synne
✦ skrattle av sesongpremieren på Kongen befaler
✦ Coco og Loulou må vere dei søtaste og finaste dachshundane
✦ fann plutseleg ut at Patterson og Paetro har skrive endå fleire bøker i eit lettlesen krimserie
✦ gruppeøving med messinggjengen i orkesteret
✦ "May It Be" frå Ringenes Herre i nydeleg celloversjon (musikaren Hauser er berre rå)
✦ møte eit søtt piggsvin på veg heim frå kveldsvakta midt i veka
✦ fine ord frå min nærmaste kollega
✦ mange kanonflotte hus inne hos Alicia
✦ Linn Skåber og Lisa Aisato har nok ein gong laga ei vakker bok, nemleg Til de voksne
✦ filmen Eddie the Eagle med Taron Egerton og Hugh Jackman, rett og slett herleg
✦ trur denne skjønne, lille kattungen har det veldig bra
✦ fordelen med å jobbe skift: å kunne sitje på kafé midt på lyse dagen med bok og cappuccino

Legg igjen ein fin tanke