13. sep. 2020

Restaurantbesøk, ny favoritt og fridagar utan store planar

Rolege fridagar, noko eg set stor pris på etter åtte dagar på jobb. Eg var korpsinstruktør på eit seminar i går, men det var berre kjekt, og eg har elles fått mykje tid til å lese. Akkurat no er i gong med fleire gode bøker, og innimellom er det vanskeleg å leggje boka frå seg. På jobb har det gått i eitt der måndagskveld var noko travel. Det er framleis rare tider, og nye rutinar – både for oss, publikum og idretten – er ikkje heilt på plass enno. Men det går seg til, og det aller meste går allereie av seg sjølv. I byen har det denne veka vore det me kallar "100-ukå", nemleg at ein kan ete ute på ein restaurant for berre hundre kroner. Så etter jobb på onsdag stakk mannen min og eg ut på Jai hind i lag med eit venepar. Knallgod mat og eit veldig bra selskap! Vêret har ikkje vore strålande i helga, men då har me fått øvd litt (har fått nye notar frå orkesteret), lese endå meir, fått gjort litt husarbeid og kost oss med film og heimelaga laurdagspizza. Vekas siste blogginnlegg:

✦ boka Tremarnock av Emma Burstall er ein ny favoritt (og det er skrive fleire i same serie!)
✦ slå av ein prat med mine tidlegare kollegaer ved besteste Madla bibliotek
✦ "Top 3 Cutest Kitten Moments" frå serien Too Cute! – her var det utan tvil mange søtnosar
✦ ete god middag på indisk restaurant etter jobb i lag med mannen min og to fine kollegaer
✦ kjempekoseleg å prate og le, og etterpå blei det belgisk vaffel og kaffi på ein kafé
✦ Aisling Bea er berre så utruleg kul og eit herleg menneske, berre sjå denne og denne videoen
✦ humorprogrammet Taskmaster sluttar aldri å overraske
✦ hels på katten Luci, gleder meg til å sjå meir av ho etter kvart
✦ kjærleikstemaet frå Cinema Paradiso i ein heilt nydeleg versjon med cello og piano
✦ vere instruktør på eit korpsseminar i går
✦ blogginnlegg fylt med skuggespel etter blomar, noko eg òg finn mykje glede i 
✦ byrje på sesong to av All Creatures Great & Small
✦ høyre på forskjellige spelelister med klassisk musikk medan eg les
✦ rørande bileteserie inne på Instagram, og det er gode Sara som har tatt dei
✦ starte dagane under eit pledd med kaffikoppen i ei handa og boka i den andre
✦ hi, hi, desse kattane synest det er veldig stas med eit leketelt
✦ ubehageleg å lese, men Min mørke Vanessa er bra skriven om metoo, maktmisbruk og gråsoner
✦ korresponendtbrev om integrering, om det å stå utanfor og kjensla av å ikkje bli trudd
✦ kontrastane ute på eit tre ein grå sundag
✦ bruke det himmeblå smykket som eg har arva 

Legg igjen ein fin tanke