1. sep. 2020

Kake med hint av Canada

Av og til saknar eg Moncton, Prince Edward Island og Nova Scotia litt meir enn vanleg. Før me drog heim frå Canada, kjøpte me ei lita flaske med lønnesirup på ein marknad. Den lille flaska blei fort tom, og då var det jo litt artig at professoren som mannen min samarbeider med, hadde med seg to større flasker då han var her på ein konferanse i fjor. Me har framleis ein del igjen, og sidan eg sakna Canada litt ekstra no, fann eg ut ag eg skulle bake ei kake med lønnesirup som ingrediens. I går skulle me ha eit møte på jobben, og eg tok med kaka dit. Fann denne oppskrifta på ei kake inne på detsoteliv.no, og lagte ein halvpart utan valnøtter sidan eg var usikker på om alle på møtet kunne ete desse nøttene. Kaka blei veldig god, i alle fall synest eg det, tihi! Å, Anne of Green Gables, PEI og fyrtårna der ute. Mitt hjarte bankar litt ekstra for den øya, den minste provinsen i Canada.

Legg igjen ein fin tanke