11. sep. 2020

Himmelblått arvegods

Allereie no byrjar det å bli merkbart mørkare ute, og det å ta bilete inne slik at fargane blir riktige er lettare sagt enn gjort. Men eg må prøve likevel, berre sjå kor flott dette smykket er! Både T-skjorta og smykket er litt meir himmelblå enn det som kjem fram på bileta, hovudpoenget er no å vise fram dette smykket som eg nyleg har arva etter ei kjær grandtante. På jobben går eg sjeldan rundt med smykke, og eg gløymer innimellom at eg har  dei når eg fyrst skal pynte meg. Men på onsdag var me ute og åt, og det var den perfekte anledninga til å ta i bruk dette smykket. Fredag er her, eg hadde fri både i går og i dag, og har til no lese ein heil del, vore innom Amfi Madla for å gjere unna eit par ærend og hente fleire bøker (!), eg har titta på nye orkesternotar, sett litt på Perry Mason og no er det ein Thomas Dybdahl-konsert med SSO på TV Vest (av alle plassar). Ute dett regnet ned, her inne skal han der fine snart lage kakao til oss. Akkurat passe fredagskveld.

Legg igjen ein fin tanke