2. juli 2020

Slike dagar om sommaren


Seinvakt på jobb. No i sommar har me annankvar dag med morgonbading og ettermiddagsbading. Eg har dimed starta dagen med to koppar kaffi og mykje lesing. Om ikkje lenge tenkjer eg å sykle av garde, fyrst til Madla der eg skal hente eit par bøker og sidan ned til byen. Ute skin sola, men temperaturen har søkkt drastisk slik at det ikkje er like freistande å sitje ute på balkongen og lese. Men eg skal ikkje klage, for som eg skreiv i gårsdagens innlegg, har me så langt hatt mange flotte sommarkveldar. Filmsnutten over er ikkje lang, men den viser så tydeleg kor gyllen solnedgangen har vore i juni. Dei varme solstrålane, sommarstemninga, det å finne ro og glede i dette etter ein kveld på jobb. Til helga er det meldt gråvêr, men utover neste veke skal det nok ein gong bli godvêr.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Ååååååh så magisk fint ♥ Ble helt salig av å se på ;)

Silje sa...

Tihi! ♥ Ikkje lengste filmsnutten, men om eg får seie det sjølv fangar den sommarstemninga :)

Legg igjen ein fin tanke