6. juli 2020

Kampenturen

Timane på jobb har foke av garde i dag, og seinare i kveld blir det middag på Sola. Ein heilt grei start på veka med andre ord. Trur ikkje eg overdriv når eg skriv at det bøtta ned i går, men på laurdag var det derimot opphald, ja, litt sol innimellom. Min betre halvdel, broremann og eg fann ut at me ville gå ein liten tur, og denne gongen fall valet på Kampenturen. Me starta turen i Bjergstedparken, og me har alle saman mange gode minne om korps og konsertar i Kuppelhallen. Fint i parken med ein benk under eit tre, sommarfugl i det same treet og eit lite hus i skogen.


Koseleg å gå slike turar når vegen tar oss med gjennom bustadsområde me aldri har vore i før, opp på haugar der me får kjempebra utsikt over byen og gjennom små, grøne turområde. Kaffipause oppe på den eine haugen, og på ein grussti såg me ein minifrosk. Vakre blomar og den kulaste benken i byen. Eg liker desse turane, turar der me stadig oppdagar nye plassar i byen vår.

Legg igjen ein fin tanke