26. juli 2020

Fjellovergangar, camping, hotell og ein regnfull dag

Regnvêr og tåke i heile dag, jepp, i heile dag. Slik er det faktisk ute enno. Akkurat no er me på Furulund pensjonat i Røn i Valdres. Sommarferien har byrja, og me køyrde rett etter jobb på fredag. Heldigvis var både fredagen og dagen i går veldig fin med sol og knallblå himmel, så me har vel foreløpig lite å klage på. Køyrde til Dalen i Vestfold og Telemark på fredag der me overnatta på Buøy camping. I går var målet det historiske hotellet Rjukan Admini, ein plass eg varmt anbefaler om ein vil unne seg noko ekstra. I morgon Sunnmøre. Eg kjem til å poste ferieinnlegg litt etter litt, akkurat slik eg pleier. For det er ferie, og eg stressar ikkje med å vere på nett heile tida (og noko av det me har fått oppleve i løpet av denne fyrste helga, kan du lese i lista under). Veka på jobb har rulla og gått av seg sjølv med ein god dose musikk og humor innimellom. Elles veit eg ikkje om eg har så mykje meir å skrive, vil heller få ut sundagslista, med litt av det eine og litt av det andre:

✦ inga overrasking at det kjekkaste denne veka er å vere i gong med ferien
✦ alle sauane me har sett langs fjellovergangane
✦ ta ein kopp kaffi her på pensjonanet i lag med eit venepar som er på hyttetur i nærområdet
✦ hunden Bailey blir ven med alle moglege dyr, og det gjeld også denne lille kyllingen
✦ lese Eg snakkar om det heile tida av Camara Lundestad Joof – tøff bok om rasisme i Noreg
✦ det var nemleg den boka me las som fyrste bok i den nye bokklubben eg er med i over nettet
✦ nydelege bilete av ein biltur lengre nord i landet inne hos finaste Et katteliv
✦ bruken av ordet "portemoné" frå ein eldre badegjest
✦ koseleg stemning og låge skuldre på pensjonatet no i kveld
✦ berre traske litt rundt i Dalen i går etter frukost, treffe på ein andefamilie, ha god tid
✦ okei, eg blir ikkje lei av sjå på søte koalavideoar
✦ gå opp til Falkenuten i går i nydeleg sommarvêr, kjempebra utsikt over foten av Hardangervidda
✦ ete frukosten ute i sola ved campingen i går før klokka var halv ti om morgonen
✦ kjensla av å ville lese ei favorittbok om igjen, men som den aller fyrste gongen
✦ regndropane på sommargraset
✦ fargerike blomar med Scandic Forum og den blå himmelen i bakgrunnen
✦ hukar av fleire punkt frå denne videoen om det å vere høgsensitiv
✦ endeleg få lese Elskede av Toni Morrison, ei bok med ei heilt eiga stemning
✦ lese ute i hagen i går då me hadde innlosjert oss på hotellet
✦ middagen, atmosfæren, detaljane, servicen og alle dei gamle møblane på Rjukan Admini

Legg igjen ein fin tanke