27. mars 2017

Studiotur – del 4

Siste del av turen i Harry Potter-studioet kjem her. Synest det er ein bra måte å starte veka på, for ein slik tur får meg til å smile, uansett kor grå dagen er (ikkje for det – det er ikkje så aller verst her i dag). Stilig å sjå nokre av fabeldyra "i levande live", og maskene ser jo både skumle og livaktige ut.


Eit lite besøk i butikkstrøket Diagon Alley (Diagonallmeninngen) blei det også. Flotte søyler utanfor banken og eg berre måtte posere foran tryllestavbutikken til Ollivander. Det som verkeleg fanga blikket mitt, var inngangen til Weasleys' Wizard Wheezes – så fargerikt og morosamt!


Noko av det aller beste kom mot slutten av turen, og det var å få sjå ein stor modell av skulen. Tenk å halde til på ein skule som Hogwarts (Galtvort)! Lyset i rommet skifta farge heile vegen, så i den eine augeblinken var slottet blått, og i den andre i ein mykje varmare farge. Sukk, kunne fint ha brukt endå fleire timar i studioet, verkeleg sett nøye på alt, ta inn alle inntrykka. Neste gong?! ;) Tok ein del bilete inne i den store suvenirbutikken med mobilen, men det blei ikkje dei beste bileta, så eg får sjå om eg deler dei ein annan gong. Ei lita måndagshelsing sånn på tampen av dagen :)

Legg igjen ein fin tanke