21. feb. 2016

Vinterferie på jobb

Denne veka har det vore vinterferie her i Stavanger og difor har det vore mange aktivitetar på jobb, både på Sølvberget og hos oss på Madla. Med andre ord er ei travel veke no snart over. For min del var det nok mest travelt på fredag, for då hadde me FIFA-turnering der eg hadde hovudansvaret. Men sjølv om det var travelt, var det jo også veldig kjekt og eg trur deltakarne hadde det like kjekt! Når det gjeld oppgåveskriving, har det ikkje vore fullt så bra, men eg kjenner at eg har god støtte både frå mestudentar og frå min betre halvdel. "Skal nok komme i mål til slutt" er i alle fall mottoet mitt no for tida. Mange fine lenkjer og andre kjekke gledespunkt å dele som har skjedd denne veka:

✦ kose meg med Holding Patterns
✦ denne lille teikneseriestripa ;)
✦ lese ut den gode krimboka Jeg lar deg gå 
✦ himla fin bloggpost om vakre ting funne på loppis og ein like vakker bloggpost om det å finne brudekjolen, begge inne hos Sara
✦ gå heim frå skulen saman med den finaste, lufte tankane etter ei rar forelesning
✦ lese denne rørande historia om ein katt som endeleg fekk sjå familien sin igjen
✦ strekke litt på beina med tur langs Mosvatnet
✦ kult om strikking
✦ desse "reisebøkene" som låg på to bord på skulen på tysdag
✦ lese om denne fonten som kan gjere det enklare å lese for personar med dysleksi
✦ vere kreativ med februartemaet av Monthly Makers, nemleg tre (prosjektet med bilete kjem i løpet av neste veke, antakeleg i morgon)
✦ "Adjö, kroppskomplex" – for eit bra blogginnlegg inne hos Elin
✦ kjekke dagar på jobb med blant anna filmframsyning, eventyrstund og FIFA-turnering
✦ søtaste videoen med ein liten kattunge og ein liten gris, og denne frå den same youtubekanalen :)
✦ tenkje på tur i september, for då skal me til Oslo for å sjå Singin' in the Rain :)
✦ Tone lager så fine og herlege illustrasjonar

4 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tone sa...

Så gøy at du inkluderer meg i den fine lista di! Tusen takk for det. :)

Silje sa...

Skulle jo berre mangle når du lager så fine illustrasjonar som eg finn glede i i kvardagen! Kjekt å kunne dele slik at andre også får sjå det du held på med :) Håper du får ei fin veke ^^

Luisa Fernanda del Mar sa...

Den sov søtt boka er en slager her hos mini :)

Silje sa...

Så artig at det var akkurat den boka ^^

Legg igjen ein fin tanke