14. feb. 2016

Kjekke filmar, fin genser og tur i vinterkulda

Her har me nettopp hatt mamma og pappa på middagsbesøk, både fordi det var ganske lenge sidan sist og også fordi det i dag har vore morsdagen. Gratulerer alle mødre der ute! Helga har gått altfor fort, men det er jo sånn det er når det er mykje som skjer og mykje som skal bli gjort. For min eigen del har det vore ei helg med ganske mykje skriving og slikt i samband med masteroppgåva, men heldigvis har det vore tid til både gåturar og kaffistundar. Og sidan mannen var på kurs frå måndag til fredag, var det så godt å få han heim igjen – eit liv som grasenke er ikkje for meg ;) Resten av veka har også gått unna med jobb, skriving, lesing og litt filmtitting. Under er vekas sundagsliste:

✦ sjå Saving Mr.Banks, ein film om Walt Disney og P.L.Travers (forfattaren bak Mary Poppins) – eg både gret og lo om kvarandre
✦ og vittig samantreff: den nyaste episoden av Modern Family refererte til Mary Poppins
✦ for ein koseleg plass å bu
✦ at det byrjar å bli lyst når eg tar bussen til jobb klokka halv åtte om morgonen
✦ "Pub cats" – herleg blogginnlegg inne på bloggen til Synne
✦ gå turar no i helga i fantastisk vintervêr og sjå isformasjonar på vår veg
✦ artig Senkveld-parodi :D
✦ kjekke dagar på jobb
✦ så mange vakre og fine blomar
✦ få fotobok og CD i posten
✦ og høyre på CD-en (Laurence Fox sitt nyaste album)
✦ denne teksten; så utruleg godt skrive av Sara
✦ slappe av med herlege filmar etter jobb og litt oppgåveskriving
✦ "167 steg till lyckan" inne på bloggen til finaste Sandra (og dette bra innlegget på same blogg)
✦ få mannen min heim etter kursveke
✦ bra innlegg om rydding og oppbevaring, og dette innlegget skriven av Jonna om drivkraft
✦ ha på meg den finaste genseren frå ein etsybutikk
✦ desse nusselege kattenøsta
✦ middagsbesøk av mamma og pappa :)

Legg igjen ein fin tanke