19. feb. 2016

Ein haug med bøker

Om nokon skulle lure, så strortrivst eg i vikariatstillinga på biblioteket. I store delar av oppveksten vil eg påstå at biblioteket var min andre heim. Ikkje heile tida, men i nokre periodar, både som kunde og som ansatt. Å vere tilbake bak skranken er ei veldig god kjensle! Men det er eit dilemma ved å jobbe på eit bibliotek, i alle fall når ein, slik som eg, er ein ordentleg bokorm. Det er at det er altfor lett tilgang til bøker, og kvar dag finn eg bøker eg har lyst til å lese sjølv om eg har ein haug med ulesne bøker i bokhylla allereie (ein del av dei kan de sjå på det siste biletet...). Akkurat no er eg over halvvegs i krimboka Jeg lar deg gå av Claire Mackintosh, eg finn fine hekleprosjekt i Leken hekling og snart er eg nok i gong med Bokhandelen på Broadway. Og som nemnt så ventar det endå fleire bøker på meg i bokhylla! Puh, eg får prøve å halde meg til ei og ei bok om gongen og heller notere ned dei eg vil lese etter at mai månad er over. Her har det i dag vore FIFA16-turnering på jobb som ein av dei mange aktivitetane som har vore i løpet av vinterferien. No i kveld tar me det heilt med ro med fin musikk, ei god bok og sånt. I morgon er det jobblaurdag for min del :)

Legg igjen ein fin tanke