10. feb. 2016

Ny hårklipp ☺︎

Ein del selfies i eit og same innlegg, men med ny frisyre måtte eg jo ta meir enn berre eitt bilete for å vise den frå alle kantar ;) Som de sikkert skjønner, så er eg i alle fall veldig nøgd, det er så himla herleg å ha litt mindre hår å halde styr på. Og dette er så mykje meir meg! I går hadde eg på med den fine genseren med applikasjonar som eg kjøpte på etsy.com. Snart er det allereie for varmt til å bruke slike tjukke genserar, så eg måtte jo nytte sjansen. I bakgrunnen kan ein sjå noko av veggen inne på soverommet vårt, den veggen me endeleg blei ferdig med i haust, og eg lovar at eg snart skal lage eit lite innlegg om det prosjektet :) Sånn elles var eg på jobb halv åtte om morgonen i dag sidan eg måtte gå tidleg for å rekke rettleiing på skulen halv fire. Hadde time med rettleiar og ein time blei plutseleg til tre. Har ein god del å gjere framover, men det byrjar heldigvis å komme seg :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Flott frisyre og genser !! :-)

Silje sa...

Tusen takk <3

Legg igjen ein fin tanke