29. juni 2015

Kakebordet


Eg lova jo å leggje ut nokre bilete av kakebordet vårt frå bryllaupsfesten på Kronen Gaard. Sjølv tok eg ekstremt lite bilete den dagen i håp om at andre tok seg av den biten. Og der hadde eg rett ;) Har fått ein heil haug med bilete som broren min tok og også ein stor haug frå han eine onkelen min. Bryllaupskaka var ei sjokoladekake i to etasjar frå Kakekompaniet, pynta med sukkerpasta i kvitt og nyansar av grønt. Den nedste etasjen var fylt med sjokoladekrem, den andre med bringebær. Ei utruleg god kake, og den var nesten endå betre dagen etterpå! Kaketoppen hadde me kjøpt i denne Etsy-butikken, og den gjorde jo heile kaka! Kransekaka var laga av ei veninne av mamma, og sidan den var på omtrent trettiein ringar, stod den litt skakt. Men så klart smakte den godt likevel :) Fin og god marsipankake med namna våre på, fyrstekake, marengskake, bær og nokre andre kaker. Eg smakte faktisk berre på tre forskjellige på dagen, for tankane mine var heilt andre plassar enn på mat, drikke og kake, det skal eg ærleg innrømme. Men – det er då det er bra med restar, så eg fekk dimed smakt litt på ein del av det andre dagen etterpå :) Må få takke mamma for dette flotte kakebordet, for det var ho som hadde stålkontroll på det området ;)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Så mye godt!

Silje sa...

Hi, hi! Jepp, det var mykje godt der den dagen :D

Legg igjen ein fin tanke