14. des. 2014

Tredje sundag i advent

Sånn heilt på tampen. Har sete med eksamensoppgåvene mesteparten av helga. Sjølv om eg kanskje ikkje blir hundre prosent nøgd, så ser eg lyset i enden av tunnelen, og det skal blir så innmari godt. Det har vore ein altfor lang eksamensperiode, så no er det nok. På onsdag er det ferie. Men har heldigvis klart å samle nokre fine punkt til sundagslista mi denne veka også:

✦ sjå den finaste Moonrise Kingdom, ein film me begge to kan sjå om og om igjen. Wes Anderson er berre best!
✦ at eg gjennom dette innlegget hos Silversaga fann ut at Teskjekjerringa på svensk heiter "Teskedgumman"; så utruleg kult namn og ord!
✦ sjå Down with Love med eit herleg plot og til og med referanse til Star Wars
✦ også denne fredagen ta ein god kopp med kaffi på kafé nede i sentrum
✦ le litt av dette videoklippet, og også av denne fine geita
✦ henge opp bilete både i stova og på gjesterommet
✦ "Could we start again, please?" frå Jesus Christ Superstar Beat for beat (måtte sende melding til mamma med ein gong eg høyrde kva song det var)
✦ med dette innlegget får eg så lyst til å reise til Skottland, sånn helst i går
✦ ete god frukost i lag med han fine
✦ "22 Times Jennifer Lawrence Just Did Not Care What Anyone Thought"
✦ fin desembermorgon hos hjartesmil
✦ gode kanelbollar som ei lita feiring av seksårsdagen vår
✦ nydeleg kærleikshistorie og eit innlegg om "one little word" hos Sandra
✦ 40 historiske fotografi
✦ glede meg til å lese den fyrste Harry Potter-boka i juleferien
✦ inspirerande og kjekke historier: denne og denne

Legg igjen ein fin tanke