28. des. 2014

Ein sundag seint i desember



Heime igjen etter å ha feira vår fyrste jul på hytta. Kun oss fire. Bilete får komme etter kvart, men me har hatt nokre fantastisk fine dagar med nydeleg, kvitt vinterlandskap, quiz, brettspel, eit sjarmerande juletre, nokre gåver, god mat, stearinlys, julemusikk og bøker. Mange bøker. Eg var på biblioteket dagen før me drog, og der lånte eg fem bøker. Fire av dei er allereie lesne. Det er ei herleg kjensle, det å kjenne ei slik leseglede etter ein tøff eksamenstid. Skuldrene har vore senka og eg trur me trong det alle saman. Det er noko med å vere på hytta, langt til fjells. Over kan ein sjå og høyre Aled Jones med "Walking in the Air" (må berre dele den nok ein gong). Har nokre fine punkt å dele, for det er jo sundag sjølv om eg har vore på hytta og utan nett mesteparten av veka:

✦ å lese ut fire "ikkje-pensumbøker" på berre nokre få dagar
✦ ha veninnegjengen frå videregåande på besøk bittelille julaftan
✦ veldig fin julegåveinnpakning
✦ feire jul på hytta med ordentleg senka skuldre etter ein lang haust
✦ sjå Tre Nøtter til Askepott på julaftan, julespesialen av Downton Abbey andre juledag og ein av dei nyaste episodane av Inspector Lewis i går
✦ eg er ikkje glad i snø, men å ha snø til jul, og då særskilt oppe ved hytta, var rein magi
✦ desse to "skjønningane"
✦ berre to dagar til kjærasten kjem heim
✦ om "den rette" og om denne fine opplevinga i førjulsstria
✦ kose oss med stearinlys og quiz seint, seint på kvelden
✦ le saman med familien medan me spelte "Alias" og "Bezzerwizzer"
✦ kose meg med Harry Potter-universet, både bok og film

Legg igjen ein fin tanke