7. mars 2014

Utstein Kloster

I jakten på bryllaupslokale, var me i går innom Utstein Kloster Hotell. Det ligg perfekt til ved sjøen og lokalet er nydeleg. Ikkje fullt så fint ute med det vêret me hadde i går, men i mai månad trur eg det kan bli kjempefint. Og trass i eit ordentleg ruskevêr, tok me turen heilt ut til klosteret (altså Utstein Kloster om de lurer). Eg kan ikkje hugse å ha vore der før sjølv om det berre er ein drøy halvtime med bil frå Sola. Sjølve klosteret var ikkje opent, men likevel kjekt å sjå det utanfrå. Og ein finfin hest. Pappa og eg var ein tur innom mormor før middag, noko som var koseleg, og etter middagen hadde me besøk :) I dag har me vore ute på Kronen Gaard Hotell, det siste lokale me skulle sjekke ut medan me var på Sola. Har høyrt mykje bra, men aldri vore der sjølv. Ordentleg fint og her såg eg, ser eg, verkeleg for meg at ein bryllaupsfest kan bli veldig fin! Sit på toget no på veg til Kr.sand, og vil få takke mamma og pappa for all hjelp så langt i bryllaupsprosessen.

Legg igjen ein fin tanke